Przykładowe pytania części pisemnej egzaminu dla kandydatów na członków Rad Nadzorczych

To jest tylko wersja demonstracyjna, która prezentuje tylko fragment bazy wiedzy - po 10 pytań z każdej kategorii.
Aby uzyskać dostęp do pełnej wersji z wszystkimi pytaniami skontaktuj się wysyłając wiadomość e-mail na adres .
Koszt dostępu do pełnej wersji testu to 800zł 399zł!

« wróć

ZARZĄDZANIE PODMIOTAMI GOSPODARCZYMI I ANALIZA MARKETINGOWA PRZEDSIĘBIORSTWA (w pełnej wersji 50 pytań)

  1. Nadrzędnym celem bezpośrednim i pośrednim realizowanej przez przedsiębiorstwo strategii rozwojowej powinna być:
  2. Celami strategii finansowej przedsiębiorstwa dążącego do maksymalizacji swojej wartości rynkowej są:
  3. Realizowane przez przedsiębiorstwo strategie marketingowe można rozpatrywać w następujących kategoriach:
  4. Prawidłowo sformułowane przez przedsiębiorstwo cele muszą być:
  5. Analiza SWOT w zarządzaniu marketingowym ma miejsce na etapie: